is leeg!
Bestellen via de website. Voeg de gewenste producten toe aan uw winkelmandje. U krijgt toegang tot het mandje door te klikken op de knop “Toevoegen aan winkelmandje” in de rechterbovenhoek van de pagina. Wanneer u alle gewenste producten in het mandje heeft, klikt u op de knop “Naar de kassa”. Daar vult u alle gegevens in, kiest u de betaal- en verzendmethode en klikt u op de knop “Bevestig bestelling”. Als de bestelling succesvol is geplaatst, verschijnt er een melding op de pagina: “Bedankt voor uw bestelling!”
Telefonisch bestellen via nummer +31 20 369 1146. De prijzen en kortingen zijn hetzelfde als bij online bestellen. Als u een kortingscode heeft, geef deze dan door aan de medewerker.
Bestellen via een e-mail naar [email protected]. Noteer in de mail uw gegevens, de gewenste producten en de leveringsmethode. Onze medewerkers maken de bestelling aan en brengen u hiervan op de hoogte. De prijzen en kortingen zijn hetzelfde als bij online bestellen. Als u een kortingscode heeft, vermeld deze dan in de mail.
U krijgt toegang tot het winkelmandje door te klikken op het winkelmand-icoontje rechtsboven op de pagina. De hoeveelheid kunt u aanpassen door een ander aantal in te voeren of door te klikken op + of – bij de hoeveelheid. Verwijder een product uit het winkelmandje door te klikken op het prullenbak-icoontje (verwijderen) aan de rechterkant.
Controleer eerst of u bij de kassa alle benodigde gegevens voor de bestelling heeft ingevuld. Kijk of er ergens een vakje rood is gemarkeerd en of u heeft aangevinkt dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.
Als de aankoop na het plaatsen van de bestelling niet wordt afgerond en de pagina langere tijd blijft laden, is de bestelling waarschijnlijk niet succesvol geplaatst. Dit kan voorkomen bij betaling met een creditcard; in dat geval kunt u het laadproces onderbreken en uw aankoop later op een ander apparaat afronden of een andere betaalmethode kiezen.
Als u het probleem niet kunt oplossen, neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31 20 369 1146 of schrijf naar [email protected].
Natuurlijk. Bij het invoeren van uw gegevens klikt u onderaan op “Versturen naar ander adres”. Er opent zich een nieuw venster waarin u het bezorgadres kunt invullen.
Klik op de link "Wilt u de bestelling annuleren" die u in de bevestigingsmail vindt.
U kunt uw bestelling ook annuleren via telefoonnummer +31 20 369 1146 of per e-mail naar [email protected]. Informeer ons zo snel mogelijk over de annulering, zodat we onnodige verzendkosten kunnen voorkomen.
Informeer ons zo snel mogelijk over de annulering, zodat we onnodige verzendkosten kunnen voorkomen. Als het pakket al is verzonden, kunnen we de verzending niet meer annuleren, en zal het pakket bij uw afleveradres worden bezorgd. Als u het pakket niet wilt ontvangen, kunt u het weigeren zodat het naar ons wordt teruggestuurd.
U kunt de producten wijzigen op meerdere manieren:
1. Als de bestelling nog niet is verzonden en u deze nog niet heeft betaald, annuleer dan de bestelling en plaats deze opnieuw.
2. Bij het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bevestigingsmail, waarin u de link “Wilt u de bestelling aanpassen?” kunt vinden om de wijziging door te geven.
3. Geef de wijziging telefonisch door op nummer +31 20 369 1146 of met een mailtje naar [email protected].
Als het pakket al is verzonden, is een wijziging niet meer mogelijk en kunnen we de verzending niet meer annuleren.
U kunt de bezorggegevens wijzigen door ons een bericht te sturen door te reageren op de e-mail die u ontvangt bij het plaatsen van de bestelling. U kunt de gewijzigde gegevens ook telefonisch doorgeven via +31 20 369 1146 of via een mail naar [email protected]. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van de wijziging van de gegevens. Als het pakket al is verzonden, is een wijziging niet meer mogelijk en kunnen we de verzending niet meer annuleren.
U kunt de betalingsmethode wijzigen door de bestelling te annuleren (zolang deze nog niet is verzonden of betaald) en deze opnieuw te plaatsen. U kunt de wijziging ook telefonisch doorgeven via +31 20 369 1146 of in een mail naar [email protected]. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van de wijziging. Wanneer u heeft gekozen voor de betaalmethode ‘Onder rembours’ en de bestelling is reeds verzonden, is een wijziging niet meer mogelijk en kunnen we de verzending niet meer annuleren.
U kunt de leveringsmethode wijzigen door de bestelling te annuleren (zolang deze nog niet is verzonden of betaald) en deze opnieuw te plaatsen. U kunt de wijziging ook telefonisch doorgeven via +31 20 369 1146 of met een mail naar [email protected]. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van de wijziging van de gegevens. Als het pakket al is verzonden, is een wijziging niet meer mogelijk en kunnen we de verzending niet meer annuleren.
U kunt de artikelen van de bestelling wijzigen door ons dit telefonisch door te geven via +31 20 369 1146 of per mail naar [email protected] en met onze medewerker een afspraak te maken over een bijbetaling, tegoedbon of terugbetaling van het verschil. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van de wijziging van de gegevens. Als het pakket al is verzonden, is een wijziging niet meer mogelijk en kunnen we de verzending niet meer annuleren.
De bestelbevestiging wordt direct na het succesvol plaatsen van de bestelling automatisch verzonden naar het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft opgegeven. De bestelbevestiging kan in de map “Spam” of “Reclame” terechtkomen. We vragen u om alle mappen te controleren of in de zoekfunctie “Bestelbevestiging” in te voeren.
Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen is het ook mogelijk dat u bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd mailadres heeft opgegeven.
Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, adviseren we u contact op te nemen via telefoonnummer +31 20 369 1146 of mailadres [email protected].
U kunt de bestelling ook op naam van een bedrijf plaatsen. Voer uw online aankoop uit door bij het afrekenen in het winkelmandje de optie 'Bedrijf' aan te vinken en vervolgens alle gegevens in te vullen.
De bestelbevestiging die u per e-mail ontvangt, bevat geen btw-nummer en bedrijfsgegevens, omdat deze alleen worden geregistreerd voor het opstellen van de factuur. De factuur op naam van het bedrijf wordt in papieren vorm bij uw pakket gevoegd. Als u een factuur in PDF-formaat of een e-factuur nodig heeft, laat het ons dan weten via telefoonnummer +31 20 369 1146 of op [email protected].
U kunt de kortingscode invoeren bij stap 1 in het winkelmandje – in het vakje onderaan. Vervolgens klikt u op de knop “Bevestigen”.
Bij een telefonische bestelling of een bestelling via e-mail geeft u de kortingscode mondeling of schriftelijk door aan de medewerker.
Ja, de voordelen bij telefonische bestellingen zijn hetzelfde als bij online bestellingen. Geef de code mondeling door aan de medewerker, dan wordt deze bij de bestelling toegepast.
Ja, u kunt echter maar één code tegelijk gebruiken. De geldigheid van de code en de gebruiksvoorwaarden staan altijd beschreven op de plek waar u de code heeft ontvangen.
Nee, u kunt maar één code per bestelling gebruiken. Het invoeren van meer dan één code is niet mogelijk.
Als u bij het bestellen de melding krijgt dat de code niet meer actief is, controleer dan de gebruiksvoorwaarden van de code. De voorwaarden staan altijd vermeld op de plek waar u de code heeft ontvangen. Controleer of aan alle voorwaarden voor het activeren van de code is voldaan:
Als uw aankoop voldoet aan de bovenstaande voorwaarden en de code werkt nog steeds niet, controleer dan het volgende:
De code kan verdwijnen als u de bestelling wijzigt en moet dan opnieuw worden ingevoerd. Controleer daarom altijd vóór het afronden van de bestelling of de code is toegepast.
Wanneer het niet lukt de code in te voeren, neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31 20 369 1146 of mail naar [email protected].
Kortingscodes die aan een actie zijn gekoppeld, kunt u vinden op onze website in de gekleurde balk bovenaan de pagina en bij het product zelf.
Als u bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief informeren wij u ook per e-mail over acties die gekoppeld zijn aan een kortingscode.
Nee, verlaagde prijzen gelden voor elke aankoop, ongeacht of u een geregistreerde gebruiker bent of niet. Dit geldt ook voor volumekorting en het gebruik van kortingscodes.
Bij aankoop van grotere hoeveelheden is bij sommige producten ook een volumekorting mogelijk. Volumekortingen zijn zichtbaar bij de beschrijving van het betreffende product, waar u ook een pakket met meerdere producten kunt kiezen. De volumekorting wordt automatisch berekend, ook als u meerdere stuks van een bepaald product in uw winkelmandje doet zonder een pakket te kiezen.
Alleen geregistreerde gebruikers kunnen tegoed gebruiken. Daarom is het belangrijk dat u zich voor elke aankoop aanmeldt bij uw gebruikersaccount.
Bij de aankoop van elk product ontvangen geregistreerde gebruikers een tegoed dat zij bij hun volgende aankoop kunnen gebruiken. Het tegoed wordt weergegeven bij elk product en is berekend op basis van de verkoopprijs voor 1 stuk van het product. Het uiteindelijke tegoed wordt berekend bij de kassa en bedraagt 3% van de productprijs exclusief btw.
Het tegoed wordt bij het inloggen van de gebruiker automatisch berekend en is zichtbaar in uw winkelmandje of bij het afrekenen.
U voegt de code aan de bestelling toe door deze in een deze door te geven als antwoord op de bestelbevestiging die u bij het plaatsen van de bestelling heeft ontvangen. U kunt de code ook telefonisch doorgeven op telefoonnummer +31 20 369 1146 of mailen naar [email protected]. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van een toevoeging van een kortingscode. Als het pakket al is verzonden of betaald, is het niet meer mogelijk om een kortingscode aan uw bestelling toe te voegen.
Bij een aankoop boven 50 € wordt er automatisch een cadeau aan uw bestelling toegevoegd. U kunt bij het afrekenen zelf een cadeau kiezen uit drie aangeboden producten.
Bij een aankoop boven 39,99 € wordt de gratis verzending automatisch toegepast in de winkelwagen. De prijs wordt berekend zonder korting (als het bedrag na korting lager is dan 39,99 €, wordt de gratis verzending toch toegepast).
U kunt een reclamatie indienen als een product beschadigd, defect of onbruikbaar is, of als de eigenschappen niet overeenkomen met of afwijken van de productomschrijving op de website.
U kunt uw reclamatie telefonisch aan ons doorgeven op telefoonnummer +31 20 369 1146 of door te mailen naar [email protected]. Voor een succesvolle afhandeling van de reclamatie is het nodig een foto te sturen waarop duidelijk de gebreken van het product te zien zijn. U stemt met onze adviseurs af hoe u het product kunt retourneren voor controle van het defect. Wij vragen u het product tot de afhandeling van de reclamatie niet weg te gooien.
Voor een gereclameerd product heeft u recht op een gratis vervanging ervan, een tegoedbon of restitutie van het aankoopbedrag.
Meer informatie vindt u in de algemene voorwaarden: https://www.futunatura.nl/algemene-voorwaarden
U kunt een product reclameren als het beschadigd, defect of onbruikbaar is, of als de eigenschappen niet overeenkomen met de productomschrijving op de website.
Reclamaties worden niet geaccepteerd bij ontevredenheid of ongeschiktheid van het product op basis van de persoonlijke beoordeling van de gebruiker of verkeerd gebruik. We bieden geen tevredenheidsgarantie.
Omdat we willen dat u tevreden bent met onze producten, staan we altijd voor u klaar met advies of antwoorden op uw vragen over het gebruik van het product.
Als u een verkeerd product heeft ontvangen, informeer ons dan telefonisch via +31 20 369 1146 of in een mail naar [email protected]. Samen met onze adviseurs maakt u een afspraak voor een gratis omruiling van de producten.
Wij verzoeken u de doos van het verzonden pakket niet weg te gooien, omdat u hiermee de verkeerde producten het gemakkelijkst aan de koerier kunt meegeven. De juiste inhoud of producten worden direct na het melden van de fout opgestuurd.
Als u niet alles heeft ontvangen wat u heeft besteld, laat het ons dan telefonisch weten via +31 20 369 1146 of mail naar [email protected]. Met onze medewerkers spreekt u de gratis levering van de ontbrekende producten af. De ontbrekende producten worden direct na het melden van de fout verzonden.
U kunt het product retourneren en een terugbetaling ontvangen, mits het product onbeschadigd en ongeopend is. U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen de overeenkomst ontbinden. Informeer ons vooraf over de retour via +31 20 369 1146 of [email protected].
De producten moeten worden gestuurd naar ons adres: Be Healthy Group d.o.o., Mirka Vadnova 14, 4000 Kranj, Slovenië. Bij het pakket dient u de factuur of een brief met uw gegevens te voegen. Wij raden aan het pakket aangetekend te verzenden, zodat u beschikt over een verzendbewijs en traceercode. De verzendkosten zijn voor rekening van de afzender, tenzij vooraf anders is overeengekomen. Pakketten onder rembours worden niet geaccepteerd.
Voor een product dat ongeopend en onbeschadigd is, ontvangt u de aankoopprijs terug op uw bankrekening of via de gebruikte betaalmethode (PayPal, creditcard, iDEAL) direct na ontvangst van het product. U kunt bedrag ook als tegoed ontvangen.
Een onbeschadigd en ongeopend artikel kunt u zonder opgave van reden retourneren. We zijn echter altijd erg dankbaar voor uw feedback.
U kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen omruilen als het product ongeopend en onbeschadigd is. Informeer ons vooraf over de omruiling via +31 20 369 1146 of [email protected].
Het product dat u wilt ruilen dient te worden geretourneerd naar ons adres: Be Healthy Group d.o.o., Mirka Vadnova 14, 4000 Kranj, Slovenië. Voeg de factuur of een brief met uw gegevens aan het pakket toe. Wij raden aan het pakket aangetekend te verzenden, zodat u beschikt over een verzendbewijs en traceercode. De verzendkosten zijn voor rekening van de afzender, tenzij vooraf anders is overeengekomen. Pakketten onder rembours worden niet geaccepteerd.
Een ongeopend en onbeschadigd product kan direct na ontvangst van uw retour worden omgeruild voor een ander product. Neem vóór verzending contact met ons op om een eventuele bijbetaling en de wijze van betaling af te stemmen als u het product wilt ruilen voor een duurder artikel.
In geval van een goedgekeurde terugbetaling kunt u het bedrag binnen 10 werkdagen na de bevestiging van de retour verwachten.
Voor klachten of feedback kunt u het contactformulier op onze website gebruiken https://www.futunatura.nl/index.php?route=information/contact of mail ons via [email protected].
Uw mening is erg belangrijk voor ons, daarom zijn we blij met elke opmerking, suggestie of compliment.
Als u bij ontvangst van het pakket merkt dat de zending beschadigd is, er inhoud ontbreekt of dat het pakket sporen van opening vertoont, neem dan direct contact met ons op via +31 20 369 1146 of [email protected].
Wij verzoeken u de verpakking en inhoud van de beschadigde zending niet weg te gooien, maar te wachten op onze instructies.
U kunt een beschadigd pakket ook bij aflevering weigeren.
Bij een beschadigde zending heeft u recht op gratis vervanging van de producten, een tegoedbon of volledige terugbetaling van het aankoopbedrag.
In onze webwinkel zijn de volgende betaalmethoden mogelijk:
- BETALING MET iDEAL – U betaalt de bestelde producten door uw bank uit de lijst te kiezen en vervolgens in te loggen zoals u gewend bent.
- BETALING MET CREDITCARD – De bestelde producten betaalt u met een Visa- of Mastercard-creditcard door de benodigde betalingsgegevens op onze website in te voeren.
- BETALING MET PAYPAL – De bestelde producten betaalt u via PayPal door de benodigde gegevens in te voeren op de PayPal-website, die automatisch wordt geopend bij het plaatsen van de bestelling.
Bij online winkelen kiest u de betaalmethode bij het afrekenen (naar de kassa) – in stap 2 hieronder.
De betaalmethode kunt u het gemakkelijkst wijzigen door de bestelling te annuleren (als deze nog niet is verzonden of betaald) en de bestelling opnieuw te plaatsen. U kunt ons de wijziging ook doorgeven via +31 20 369 1146 of [email protected]. Informeer ons zo snel mogelijk over een wijziging van de betaalmethode. Als u heeft gekozen voor betaling onder rembours (cash-on-delivery) en het pakket is al verzonden, is wijziging niet meer mogelijk en kunnen we de verzending niet meer annuleren.
In uw winkelwagen zit een product waarvoor betalen via PayPal of met een creditcard niet mogelijk is. Betaling met creditcard en PayPal is uitgeschakeld voor alle hennepproducten, melatonine, Lugol-oplossing, maca en DMSO.
U kunt kiezen voor betaling bij ontvangst of voor vooruitbetaling per bankoverschrijving.
De bevestiging van de bestelling, samen met de betaalgegevens, wordt direct na een succesvolle bestelling automatisch per e-mail verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. De bestelbevestiging kan in de map “Ongewenste e-mail” (spam) of “Reclame” terechtkomen. Wij verzoeken u daarom alle mappen te controleren of in de e-mailzoekfunctie te zoeken op “Bestelbevestiging”.
Het is ook mogelijk dat u bij het plaatsen van de bestelling uw e-mailadres verkeerd heeft ingevuld, controleer daarom nogmaals de juistheid van het e-mailadres.
Als u de bestelbevestiging niet heeft ontvangen, adviseren wij u contact met ons op te nemen via +31 20 369 1146 of [email protected].
Ons systeem is geautomatiseerd, daarom is het niet nodig om een betalingsbewijs of betalingsbevestiging te verstrekken. Overboekingen naar onze bankrekening controleren wij dagelijks regelmatig.
Als u wilt dat uw bestelling nog dezelfde dag wordt verzonden, kunt u met onze medewerker afspreken dat wij het pakket versturen nadat we uw betalingsbevestiging hebben ontvangen op [email protected].
U kunt betalen met VISA- en MASTERCARD-creditcards of met een debetkaart.
Bij de kassa kiest u de betaalmethode “Creditcard”. Na het klikken op “Bevestig bestelling” wordt u doorgestuurd naar een pagina waar u de gegevens van uw creditcard kunt invoeren.
Vanwege het beveiligingssysteem is het belangrijk dat u bij uw bank een dienst voor veilig betalen met uw creditcard heeft ingesteld. Dit betekent dat u na het invoeren van een verificatiecode per sms ook een beveiligingscode ontvangt. Als u de beveiligingscode niet ontvangt, neem dan contact op met uw bank of de kaartuitgever.
Als de bestelling succesvol is geplaatst en de betaling is gelukt, verschijnt op onze website de melding: “Bedankt voor uw bestelling!”
Vanwege het veiligheidssysteem is het belangrijk dat u bij uw bank de dienst voor veilig betalen met een betaalkaart heeft geactiveerd. Bij problemen met betalen dient u zich eerst te wenden tot uw bank of de uitgever van de kaart.
Problemen kunnen ook optreden bij een trage internetverbinding of wanneer u de beveiligingscode niet correct of niet snel genoeg invoert.
Als na het plaatsen van de bestelling de aankoop niet wordt afgerond en de pagina langere tijd blijft laden, is de bestelling zeer waarschijnlijk niet succesvol geplaatst. In dat geval kunt u het laden onderbreken en de aankoop later opnieuw proberen via een ander apparaat of met een andere betaalmethode.
Wanneer u het probleem niet op kunt lossen, contacteer ons dan via +31 20 369 1146 of [email protected].
Selecteer bij het afrekenen de betaalmethode ‘PayPal’. Nadat u op ‘Bevestig bestelling’ heeft geklikt, wordt u doorgestuurd naar de PayPal-pagina, waar u uw PayPal-gebruikersnaam en wachtwoord invoert en bevestigt.
Als de bestelling succesvol is geplaatst en de betaling is gelukt, verschijnt op onze website het bericht: “Bedankt voor uw bestelling!”.
U kunt het leveradres wijzigen door ons een bericht te sturen als antwoord op de bevestigingsmail die u heeft ontvangen bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt de levergegevens ook wijzigen via +31 20 369 1146 of [email protected]. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van een wijziging van het afleveradres. Als het pakket al is verzonden, is wijziging niet meer mogelijk en kunnen we de verzending niet meer annuleren.
Uw pakket wordt zo snel mogelijk verzonden.
Bestellingen geplaatst voor 14:30 (ma-do) of voor 12:00 (vr) worden dezelfde dag verzonden. Alle overige bestellingen worden de volgende werkdag verzonden.
Voor nauwkeurige informatie kunt u de verzendtijd controleren die op de productpagina op de website staat vermeld.
De levering duurt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen.
De verzendkosten van de gekozen bezorgdienst worden getoond tijdens het bestelproces.
Bij een bestelling boven 39,99 € is de verzending gratis.
De verzending is gratis bij een bestelling van meer dan 39,99 € of bij een actie waarbij een kortingscode wordt ingevuld.
De bezorgdiensten waaruit u kunt kiezen, zijn zichtbaar in de stappen bij het plaatsen van de bestelling.
Bij online winkelen kies je de bezorgwijze bij de kassa – in stap 2 hieronder.
Bij het bestellen kunt u een ander bezorgadres invoeren dan het factuuradres. Bij het invoeren van de gegevens klikt u op “Verzenden naar ander adres”. Er verschijnt dan een veld “Gegevens ontvanger” waarin u het adres kunt invullen.
De gekozen bezorgdienst informeert u over de verwachte bezorgtijd.
Van onze kant is het niet mogelijk om een bezorgtijdstip te kiezen, omdat dit afhankelijk is van de bezorgdienst. In sommige gevallen kunt u zelf met de bezorgdienst een bezorgtijd afspreken.
De koerier zal contact met u opnemen om een nieuwe bezorgtijd af te spreken of om het pakket op te halen bij een afhaalpunt.
U kunt het pakket bij het postkantoor ophalen met het trackingnummer en een geldig identiteitsbewijs.
Alle pakketten worden verzonden vanuit Slovenië.
De status van uw pakket kunt u controleren met het trackingnummer dat u ontvangt in een bericht van de bezorgdienst.
De status van uw pakket kunt u ook altijd telefonisch checken bij een van onze medewerkers op nummer +31 20 369 1146.
U kunt de leverwijze of koeriersdienst wijzigen door ons de wijziging door te sturen als antwoord op de bevestigingsmail die u bij het plaatsen van de bestelling heeft ontvangen. U kunt de leverwijze ook wijzigen via +31 20 369 1146 of [email protected]. Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte van de wijziging, zodat wij de gekozen koeriersdienst kunnen aanpassen. Als het pakket al is verzonden, is een wijziging niet meer mogelijk en kunnen wij de verzending niet meer annuleren.
Als u problemen heeft met de bezorging, informeer ons dan via +31 20 369 1146 of mail ons op [email protected].
Nee. U kunt winkelen als gast of als geregistreerde gebruiker.
U kunt zich registreren door te klikken op "Inloggen" rechtsboven. Er opent een venster waarin u klikt op "Account aanmaken", waarna een pagina opent waar u alle benodigde gegevens in kunt vullen.
U kunt de registratie ook bij het plaatsen van uw bestelling doen. Bij het afrekenen kunt u het vakje "Maak een nieuw gebruikersaccount aan" aanvinken.
Tijdens de registratie bepaalt u ook een wachtwoord waarmee u de volgende keer kunt inloggen in de winkel. Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres.
Nee, Voor registratie moet u zich apart registreren.
Voor de nieuwsbrief kunt u zich met uw e-mailadres inschrijven op onze website.
Wanneer u zich registreert, kunt u profiteren van een voordeel in de vorm van tegoed. Om gebruik te kunnen maken van dit voordeel is het belangrijk dat u zich voor elke aankoop aanmeldt bij uw gebruikersaccount.
Bij elke aankoop van een product ontvangen geregistreerde gebruikers een tegoed, dat zij kunnen gebruiken bij hun volgende aankoop. Het tegoed is zichtbaar bij elk product en wordt berekend op basis van de verkoopprijs per stuk. Het uiteindelijke tegoed wordt berekend bij de kassa en bedraagt 3% van de prijs van de producten exclusief btw.
Het tegoed wordt automatisch berekend bij het inloggen en is zichtbaar bij de kassa.
Als u succesvol bent ingelogd in uw gebruikersaccount en alleen uw wachtwoord wilt wijzigen, klikt u rechtsboven (waar u bent ingelogd) op “Profiel”. Er opent een venster waarin u klikt op “Wachtwoord wijzigen”. Er wordt een nieuwe pagina geopend waar u een nieuw wachtwoord kunt invoeren en bevestigen door op “Doorgaan” te klikken.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op “Inloggen” in de rechterbovenhoek. Er opent een venster waarin u klikt op “Wachtwoord vergeten”. Er wordt een pagina geopend waar u uw e-mailadres invoert. Klik op “Doorgaan” en wij sturen een nieuw wachtwoord naar het opgegeven e-mailadres.
Als u problemen ondervindt met registratie, inloggen of het wachtwoord, kunt u contact met ons opnemen via +31 20 369 1146 of [email protected].
Na een succesvolle aanmelding met uw gebruikersnaam en wachtwoord wordt de pagina “Mijn profiel” geopend, waar u uw gegevens kunt wijzigen door op “Mijn gegevens” te klikken.
U kunt na een succesvolle aanmelding ook toegang krijgen tot uw account door rechtsboven op “Profiel” te klikken en vervolgens voor het wijzigen van gegevens op “Mijn gegevens” te klikken.
Na een succesvolle aanmelding wordt de pagina "Profiel" geopend, waar u uw tegoed kunt bekijken door op "Tegoed" te klikken.
U kunt uw tegoed controleren door rechtsboven op "Profiel" te klikken. Het saldo is zichtbaar bij de eerste vermelding "Tegoed".
Na succesvolle aanmelding wordt de pagina "Mijn Profiel" geopend, waar u uw eerdere aankopen kunt bekijken door op “Mijn bestellingen” te klikken.
Het tegoed wordt aan uw gebruikersaccount toegevoegd nadat de bestelling is verwerkt. Als u merkt dat er problemen zijn bij het registreren van het tegoed, neem dan contact met ons op via +31 20 369 1146 of [email protected].